Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

11. Ποια είναι η δουλειά του ουρανού; - Απόσπασμα από το "Ημερολόγιο κηπουρικής" του Γιώργου Πετρούνια




Ποια είναι η δουλειά του ουρανού;
Γιατί το φως μού τύφλωσε το χέρι;
Να πάψω να κοιτώ;
Να σταματήσω να γράφω;
Να πάω μια βόλτα στο φεγγάρι;
Να γίνω βάτραχος;
Να με φιλήσεις και να ξαναγίνω αυτό που ήμουν; Ό,τι όμορφο μπορώ και μέσα μου έχω;


Ποια είναι η δουλειά του ουρανού;
Μας κοιτά και μας τονώνει. Μας φυλά, μας συμπαραστέκεται. Μας ξεχνά – για το καλό μας.
Μας θυμάται ευδιάκριτα αλλά διακριτικά.
Ό,τι έχει στην καρδιά της η ψυχή μου, όλα είναι ουρανός. Ουρανοκατέβατα. Ουρανοανέβατα.

Μη θυμώνεις μαζί μου πιστέ μου φίλε.
Ούτε εγώ θυμώνω μαζί σου. Μονάχα απορώ.


Απορώ καθημερινά για να γιάνω. 
Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει. 
Καλά και ο Βαφτιστής; Βάφτιζε κιόλας!


2001